Często Zadawane Pytania (F.A.Q.)

Przejrzyj poniższy tekst aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli Twojego pytania nie ma na liście skontaktuj się z nami przez email lub naszą stronę Kontakt, nasz Dział Obsługi Klienta z przyjemnością Ci pomoże.

 

Czy wasze zegarki są nowe i nienoszone?

Tak, mamy nowe i nienoszone zegarki. Mamy też kilka modeli odnowionych, ale są to głównie przedmioty kolekcjonerskie. Jeśli zegarek nie jest nowy zawsze jest to jasno opisane na stronie produktu

 

Czy wysyłacie do mojego kraju?

W Koszyku możesz zobaczyć czy wysyłka do Twojego kraju jest możliwa.

 

Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie. Są tego 2 główne powody: 1. Mieliśmy częste i wielokrotne przypadki oszustw pocztowych w tym kraju. 2. Wybrana przez Ciebie metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju.

 

Czy wysłacie zegarki przesyłkami nierejestrowanymi?

Nie. Możemy w ten sposób wysłać pasek, ale nie zegarek.

 

Dlaczego jeszcze nie doszło moje zamówienie?

Odwiedź naszą stronę Wysyłki, aby uzyskać więcej informacji na temat metod wysyłki i przwidywanych terminów dostawy.

Czy możecie dopasować mi bransoletę zegarka?

Tak, i to gratis! Zastosuj się do instrukcji na naszej stronie Jak zmierzyć rozmiar nadgarstka. Wpisz swoje wymiary podczas składania zamówienia, a my dopasujemy bransoletę tak by dotarła do Ciebie z odpowiednią liczbą ogniwek.

 

Mój zegarek jest zepsuty, co mam robić?

Jeśli zegarek dotrze do Ciebie uszkodzony, wyślemy Ci nowy zegarek lub zwrócimy pieniądze (gdy zegarek zostanie wyprzedany). Więcej informacji na naszej stronie Zwroty i wymiana!
Pamiętaj, że dostępność starych produktów jest ograniczona. 

 

Kiedy produkt na mojej Liście życzeń będzie dostępny?

Odwiedź naszą stronę Produkty niedostępne, aby uzyskać więcej informacji.

 

Czemu mój zegarek Swatch nie wygląda tak jak na zdjęciu na Squiggly?

Kolory towarów są odzwierciedlone na stronie tak dokładnie, jak pozwalają na to procesy elektroniczne. Kolory mogą się nieznacznie różnić od przedstawionych na stronie ze względu na różnice w reprodukcjach fotograficznych i monitorach ekranowych. Również kolory mogą zanikać lub zmieniać się z czasem. Przedstawione produkty nie mają takiego rozmiaru jak zdjęcie, jeśli dostępne są przybliżone pomiary. Staramy się, aby informacje o produkcie podane na naszej stronie internetowej były jak najbardziej dokładne, jednak nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek nieścisłości lub błędy będące poza naszą kontrolą.

 

Jak wymienić baterię/pasek w moim Swatchu?

Odwiedź naszą stronę Jakaby uzyskać więcej informacji.

 

Jak skalibrować mój Swatch?

Odwiedź naszą stronę Jakaby uzyskać więcej informacji.

 

Mam kolekcjonerskie Swatche, które chciałbym sprzedać

Jeśli posiadasz kolekcjonerskie Swatche, które chcesz sprzedać, prześlij arkusz kalkulacyjny Excel podając numer modelu, nazwę, stan i zdjęcie pojedynczego przedmiotu na info@squiggly.com.

© 1997 - 2018 Squiggly Trading B.V. | Sklep Online Holland Watch Group B.V.